siapa sebenarnya aku padamu


Pada waktu subuh Adam akan bangun seawal pagi untuk mengulangkaji pelajaran. Not like normal malay songs which are over emotionally romantic in other words hopelessly emotional.


Dibuang Sayang Perasaan Penyakit

Di sebuah kampung ada seorang jejaka yang bernama Adam Dinzly.

. Dalam tempoh peperiksaan Adam menempuhinya dengan azam yang begitu kuat untuk berjaya. Padamu Coba kau lihat Coba kau coba. Rasa diri seolah tiada nilai disisi seseorang.

Sigh 0 Responses Post a Comment. Mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu. Ini kerana Adam perlu menghadapi satu peperiksaan yang akan menentukan halatujunya seterusnya iaitu SPM.

Siapa Sebenarnya Aku Padamu. Mungkin sama dengan teman lain Bisa kau buat begitu Whoa dan bila tiada lagi teman bermain Kau pulang mendapatkan aku Itulah aku whoa Siapa. I just listened to this song and observed its tunes and lyrics to be honest its quite nice.

Dan bila tiada lagi teman bermain engkau pulang mendapatkan aku. Siapa sebenarnya aku padamu. Siapa sebenarnya aku padamu.

Siapa sebenarnya aku padamu mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu dan bila tiada lagi teman bermain kau pulang mendapatkan aku itulah aku padamu. Siapa sebenarnya aku padamu. Setelah sekian lama masa dan harta kita habiskan sampai suatu masa kita tiada lagi nilai disisinya.

Siapa sebenarnya aku padamu mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu dan bila tiada lagi teman bermain kau pulang tuk dapatkan aku itulah akupadamu. Siapa sebenarnya aku padamu Lagu ini dinyanyikan oleh Rizky Febian dan banyak menarik perhatian publik karena suara dan pembawaan khasnya. Hari demi hari dilalui dengan baik.

Selepas habis peperiksaan Adam telah pulang ke kampungnya untuk habiskan masa cuti semesternya bersama keluarga. Aku juga pernah disakiti di dusta di biarkan di lukai di hancuri oleh seseorang ku ingin mencari seseorang yang benar-benar jujur setia penyayang tanggung jawab romantik. Siapa sebenarnya aku padamu.

Adam merupakan seorang pelajar yang agak cemerlang di sekolah. Siapa sebenarnya aku padamu By Coa_724Raul 05 Jun 2022 Post a Comment Teruntuk Kamu Yang Mampu Membuat Aku Percaya Akan Cinta Sebenarnya Biarlah Wanita Yang Mencintaimu Kutipan Tentang Cinta Kutipan Cinta Romantis Kutipan Remaja. Cerita ni bertajuk Siapasebenarnya aku padamu Cerita ni tiada kaitan antara yg hidup atau yg mati k.

Whats happening with us cause i really want to know whats up. Posted by SHaNe ARSHaReZa at 4032009 105100 AM. Akhirnya hari peperiksaan yang di nantikan telah tiba.

Siapa sebenarnya aku padamu. Theres alot in my mind right now. Coba kau lihat coba kau coba renung ke mata kau bila ku kaku melihatmu pernahkah kau ada bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri dan bila kau perlu setia ku menunggu agar.

Newer Post Older Post Home. Tak perlu lagikah aku dalam hidup kamu. Begitulah hidup kadang-kadang yang.

Chuang Yew Audi Mok Ahmad Faizal Bin. Siapa sebenarnya aku padamu. Mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu.

26 Disember 2017 - 12 Februari 2018 Idora Hj Abd. Kita hanya sama sahaja dengan orang lain yang tiada istimewanya. Cuba kau lihat cuba kau cuba renung ke mata aku bila ku kaku melihatmu.

Whats with em awkwardness. Aku sedar pasal lagu ni sebab lirik. Mengapa perlu berubah sekelip mata.

Siapa sebenarnya aku padamu. Staying at lakeside and only having tv1 tv2. Pernahkah kau ada bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri.

Mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu dan bila tiada lagi teman bermain kau pulang mendapatkan aku. Dimana kamu yang aku kenali dulu. Kenapa kita sering tidak dihargaiSetelah sekian lama kita rasakan diri dipermain-mainkan.

Mungkin sama dengan teman lain yang bisa kau buat begitu. Perlukah aku pergi dari hidup kamu. Siapa sebenarnya aku padamu.

Tell me whats wrong. Walau pun ianya hanya sementara untuk kehidupan ini. Siapa sebenarnya aku padamu.

Jom kita mulakan dengan Bab yang pertama. Aku pernah di sayangi di hargai di kasihi di manja di jaga di belai seseorang. Siapa Sebenarnya aku padamu Mungkin sama dengan teman lain Yang bisa kau buat begitu Dan bila Tiada lagi teman bermain Kau pulang mendapatkan aku Itulah aku.

Siapa Sebenarnya aku padamu Mungkin sama dengan teman lain Yang bisa kau buat begitu Dan bila Tiada lagi teman bermain Kau pulang mendapatkan aku Itulah aku. Dan bila tiada lagi teman bermain kau pulang mendapatkan aku. Aku juga pernah disakiti di dusta di biarkan di lukai di hancuri oleh seseorang ku ingin mencari seseorang yang benar-benar jujur setia penyayang tanggung jawab romantik.

Siapa sebenarnya aku padamu Aku sendiri terkeliru Kau mengharapkan aku sentiasa Mengerti terima saja Apa yang terjadi Diri mawat terpinggir Terkadang dipuja Terkadang tersingkir Hati disebalik tenangku Bagai kaca musnah Terhempas ke batu Perasaan dan hatimu Mengikut musim Bertukar ganti hangat dingin Kehadiranmu didalam hidupku Bak bayang Sebentar ada. Siapa sebenarnya aku padamu Mungkin sama dengan teman lain Yang bisa kau buat begitu Dan bila Tiada lagi teman bermain Kau pulang mendapatkan aku Itulah aku. Yang bisa kau buat begitu Dan bila tiada lagi teman bermain Kau pulang mendapatkan aku Itulah aku padamu Itulah aku padamu Credits Writers.

Saatku mulai terjatuh bukankah kamu perlu datang menyelamatkanku. Dan bila kau perlu setia ku menunggu agar senang kau. Tahun 2003 merupakan tahun yang amat bermakna untuknya.

Post Comments Atom WeLCoMe To SHaNe ARSHaReZa. Whats up w us. Teruntuk Kamu Yang Mampu Membuat Aku Percaya Akan Cinta Sebenarnya Biarlah Wanita Yang Mencintaimu Kutipan Tentang Cinta Kutipan Remaja Kutipan Cinta.

Padamu coretan dari lirik lagu Coba dari mr Superman Malaysia Faizal Tahir nie memang ada kena mengena bila kita tengah rasa tak dihargai sangat-2. Im not use to this. Bila ku perlu tuk menyatakan rasa sakit dalam diri.

Lirik lagu ni buat aku teringatkan seorang kawan baik aku.


Pin By Aya On Quotes


A Little Part Of World Still Needs You Buku Kata Kata Dunia


Pin On Poetry Quotes


Setelah Tidak Denganmu Kimlaras


Pin Page


Pin Page


Pin Page


Kata Bucin


Pin Page


Pin On Mutiara Islam


Pin Page


Pin By Ig Kopioppi On Twitter Kopioppi Kutipan


Pin By Cynthia Fenedi On Quotes Kutipan Buku Buku Kutipan


Pin Page


Pin Page


Teruntuk Kamu Yang Datang Dan Pergi


Pin Page


Pin Page


Pin On Quotes For You

Related : siapa sebenarnya aku padamu.